Klacht: Tv opnamen afspelen etc

Eik 1 op 28 juni 2020 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Ik heb een tijdje gewacht met dit schrijven omdat ik werkelijk doodziek word van Caiway. Ik ben al maanden bezig om het een en ander voor elkaar te krijgen, maar het blijft gewoon botte ellende. Na maanden geklooi kreeg caiway het eindelijk voor elkaar om de live pauze functie te laten werken en als het goed was zou alles weer goed werken.
Een medewerker van Caiway heeft op 4 juni jl. contact opgenomen en het zou allemaal weer moeten werken.
Ik zou als compensatie 2 maanden abonnement gratis krijgen waar ik helaas nog niets via een mail hebt gehoord. Helaas was alles weer van korte duur Na 3 dagen later ging het beeld van de tv weer blokken vertonen, en s’ avonds om 23.25 geen beeld op sbs. 6
Op 18 juni jl. maar weer gebeld omdat het afspelen van opgenomen programma niet mogelijk was (zit je lekker naar een 10 delige serie te kijken en dan ben je er gewoon 2 afleveringen kwijt)
Er waren maar 18 wachtenden voor mijn en eindelijk kreeg ik iemand aan de lijn die stelde voor om op een ander platform te gaan zitten want die hebben dat probleem niet. Helaas heb je dan geen ondertiteling.
want daar wordt nog aan gewerkt. Hoe is allemaal mogelijk? Na 42 minuten aan de telefoon te hebben gezeten ging mijn internet eruit dus ook de telefoon. Dus maar weer gebeld “ er zijn 19 wachtenden voor u” Ja dan breekt de hel los, jammer dat je nergens fysiek terecht kan met je probleem. Dus dat is de reden dat ik maar heb gewacht met bellen het heeft geen zin. Je wordt afgescheept met de abnormaalste opmerkingen. Ik kan dus naar een ander platform omdat daar kennelijk geen problemen zijn met opnemen c.q. afspelen, maar je kan geen ondertiteling inschakelen. (en je krijgt volgens mij een nieuw abonnement waar je weer aan vast zit) Wanneer dat eventueel mogelijk zou zijn werd helaas beantwoord met dat weten wij niet maar dat zal snel snel zijn
Op internet blijkt dat Caiway daar al heel lang mee bezig is
Wanneer krijg ik mijn beloofde abonnement geld terug?
Mijn klachten zijn nog steeds niet opgelost, ondanks dat ik hier meer dan 40 keer heb over gebeld.
Zie ook overige klachten van Eik 1
F. Eikenbroek

Dat alles weer werkt en het beloofde geld terug storten

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

2 jaren geleden - Geachte Frank, Wij betreuren het dat u tegen zoveel problemen bent aangelopen en dat het daarnaast niet is gelukt om tot zover goed ondersteund te worden door onze klantenservice. Wij begrijpen uw frustratie en zouden u graag zelf even uitbellen, zodat u niet in de wacht hoeft te staan, en zodat we u goed en duidelijk kunnen informeren over de situatie en de potentiële oplossingen. Wij horen graag of u dit goed vindt, door te reageren op dit bericht. Met vriendelijke groet, Alex Caiway Webcare Team

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Caiway een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Caiway

Heeft op 06 juli 2020 om 19:41 geantwoord

Wij sturen dit bericht naar aanleiding van uw recente contact met ons.

Een aantal dagen geleden hebben wij u om informatie en reactie gevraagd. Om uw verzoek zo snel mogelijk te kunnen behandelen, hebben wij nog steeds een reactie van u nodig.

Mochten wij in de komende twee dagen niks meer van u horen, dan gaan wij ervan uit dat de zaak inmiddels is opgelost.

Leroy

Caiway Webcare Team

Eik 1

Heeft op 07 juli 2020 om 10:41 geantwoord

Goede morgen,
Ik had al eerder gereageerd maar goed.
Er is mij door Caiway een oplossing aangeboden n.l. het leveren van een Entone Amulet (dus met een harde schijf), maar dat is denk ik niet de oplossing. Ik heb in het verleden helaas al een paar van deze ontvangers versleten. Vastlopen van de harde schijf, blokkerig beeld, niet op willen nemen c.q. afspelen. Dus Caiway kwam met een TV ontvanger waarbij je opneemt in de cloud.
Ik begrijp niet dat de huidige apparatuur niet werkt en ik denk dat de kwaliteit en de kennis van Caiway hier in te kort schiet.
Waarom hebben andere providers daar geen last van?
Dus dit is niet de oplossing van het probleem (die al heeel lang speelt
Vr Gr
F.Eikenbroek