Klacht: Tv meubel niet geleverd.

op 25 juli 2017 over Hoogenboezem in de categorie Meubelwinkels

Wij hebben 2 showroom meubels bij u besteld op 7 juli 2017. Deze zouden geleverd worden op 18 juli 2017 (vandaag dus). We kregen tot onze grote verbazing maar 1 meubel, de buffetkast. De Tv kast die ook geleverd zou worden, ontbrak. We hebben gelijk telefonisch contact gehad met de winkel in Den Haag. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik de tv kast vandaag geleverd wil hebben, zoals afgesproken is en waar we ook betaald voor hebben. Ik heb hiervoor de tv ontkoppeld en moeten verplaatsen, de blue ray, tv kastje moeten ontkoppelen en de kast waar nu de tv op staat op zij moeten schuiven. U begrijpt dat mijn woonkamer er op dit moment minder goed uitziet doordat er zoveel aan de kant geschoven moet worden. Ik zit met 2 kleine kinderen die hier niet konden blijven omdat de woonkamer aan kant moest. Ik moest hier dus oppas voor regelen. Zelf heb ik een vrije dag genomen om de meubels te kunnen laten leveren. Dit heeft me behoorlijk wat werk gekost maar natuurlijk heb ik dit ervoor over als er 2 mooie meubels worden geleverd en ik daarna alles netjes weer kan inruimen en aansluiten. Maar nee, door toedoen van de Hoogenboezem heb ik geen tv kast. Nu kan ik weer alles verbouwen en terugzetten en heb ik geen tv kast. Na meerdere malen contact te hebben gehad met Hoogenboezem Den Haag, na meerdere excuses en begrip, komt er vandaag GEEN tv kast. De enige oplossing is dat ze aanstaande donderdag kunnen komen en dat er 65 euro wordt teruggestort. Maar ik moet nu een vrije dag nemen, weer oppas voor mijn kinderen regelen en wat denkt u van al het werk wat ik hier aan heb. Weer me woonkamer verbouwen. Nu weer alles terugzetten en straks weer aan de kant zetten. Dit is toch niet normaal?? Naar mijn mening had de Hoogenboezem gewoon vandaag kunnen leveren. Wij hebben behoorlijk wat geld uitgegeven bij Hoogenboezem en veel meubels besteld. Zo kan je echt niet met mensen omgaan. Ik wil alle onkosten vergoed hebben. Dus ook de vrije dag die ik nu weer moet opnemen en de oppas die ik moet regelen. En een vergoeding voor al het extra werk wat ik moet doen. Ik vind namelijk niet dat ik er ook nog financieel onder moet lijden door de fout die Hoogenboezem heeft gemaakt. Zoals gezegd is er 65 euro aangeboden, maar dit is niet voldoende. Dan moet ik erop toeleggen en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik verwacht deze week een oplossing voor de financiële kosten. Ik doe namelijk liever iets leuks met mijn kinderen op een vrije dag wanneer zij vakantie hebben in plaats van op een meubel wachten die al geleverd had moeten zijn. Ik vind dat een bedrag van 300 euro meer op zijn plek is.
Vandaag, 25 juli krijg ik een mail dat er niet meer dan 65 euro compensatie wordt gegeven. Ze vinden mijn voorstel buiten proportioneel. Ze willen een kosteloze oplossing bieden. Ze bieden excuses aan. Maar ondertussen moet ik boeten voor de fouten die Hoogenboezem maakt. Ik moet een vrije dag nemen voor de fout die hun maken. Ik besteed mijn vrije dagen liever aan mijn kinderen die ook vakantie hebben en leuke dingen willen doen.
Vervolgens krijg ik dit mailtje terug hierop: ‘; Omdat wij niet verantwoordelijk zijn voor de zogenaamde gevolgschade.’. Kortom de excuses die ze aanbieden stellen niks voor want ik heb ZOGENAAMDE schade. Ik heb toch echt een dag vrij moeten nemen die ik moest opnemen omdat Hoogenboezem zich niet aan de afspraken houd. De klantenservice behandeld mensen respectloos!

U zegt begrip te hebben voor mijn persoonlijke situatie. Maar vervolgens zegt u daarna dat u niet verantwoordelijk bent voor mijn zogenaamde gevolgschade. Hiermee zegt u dus eigenlijk dat u helemaal geen begrip heeft en dat de zogenaamde excuses die u geeft, ook niks voorstellen. U zegt hiermee dat ik lieg want u heeft het over zogenaamde gevolgschade. De mailtjes zijn ondertekend door de klantenservice, die telefonisch niet bereikbaar is. De mails zijn niet ondertekend door de directie. Ik vraag me af of de directie op de hoogte is hoe de klantenservice betalende klanten behandeld. HEt is een feit dat de Hoogenboezem een fout heeft gemaakt, het is een feit dat de klantenservice vervolgens mij heel erg beledigd door deze respectloze mails te versturen. Dit doet mij ook oprecht pijn en ik ben hier erg boos over. Ook de winkel die ik net telefonisch heb gesproken vraagt zich af of de directie van deze respectloze mails op de hoogte is. Zo behandel je klanten niet. En zo behandel je klachten ook niet.
Het is een feit dat ik een vrije dag heb moeten nemen die ik liever met mijn kinderen doorbreng. Dit is door toedoen van de Hoogenboezem en hier zijn jullie wel degelijk verantwoordelijk voor. Ik heb de fout niet gemaakt. Ik verzin het NIET dat ik die vrije dag liever met mijn kinderen besteed. Dit is niet zogenaamd! We zitten niet meer op de kleuterschool door zo te praten!

Ik eis een respectvolle behandeling van mijn klacht en is eis dat de directie hierop reageert. Ik wens niet zo respectloos behandeld te worden door de klantenservice met telkens een antwoord van 1 regel zonder inhoudelijke reactie en door mij te beschuldigen dat ik lieg!

Ik hoor graag op korte termijn van de directie over mijn klacht en mijn aanvullende klacht over de klantenservice die ik nu heb!

Ik zal iedereen afraden hier meubels te kopen. Ik koop hier nooit meer wat en ik heb spijt hier ooit wat gekocht te hebben. Ik voel me diep gekrenkt door deze zaak en vooral de behandeling door de klantenservice!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogenboezem over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sammy1488