Klacht: Tv kast en salon tafel niks is recht!!!

op 10 april 2017 over Yori Meubels in de categorie Internetshops - Meubels

Vorige jaar november heb ik een salon tafel en tv meubel besteld. Na 5 weken wachten eindelijk afgeleverd.
Maar het is niet wat ik heb besteld.
Heb alles na laten meten niks is recht.
Salontafel de planken trekken al krom.
Deurtje van de tv kast schuurt omdat niks recht is. Binnenkant van het Deurtje zit niet eens vast.
En nog wel meer.
Hem aangesproken maar eerst maand niet reageren en heb gezegt dat me geld terug wil maar dat kon niet.
Dus hij zou me 2 maand geleden een nieuwe tv kast maken. Waar ik het eigenlijk niet mee eens ben.
En tot de dag van gister heeft hij eindelijk gereageerd.
Met veel slappen excuses.
En dat hij me nieuwe tv kast komt brengen woensdag ochtend. Maar ik het zijn gewoon niet wat ik besteld heb. Maar ik he wel meer dan 500 Euro betaald

Als ik mijn 500 Euro terug krijg en hij de kasten weer op komt halen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Yori Meubels in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yori Meubels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yori Meubels

Heeft op 04 mei 2017 om 12:08 geantwoord

Ik heb regelmatig contact gehad met de klant en hetvolgende gedaan om de klacht op te lossen. Ik heb een nieuw tv kast geleverd en als compensatie de oude tv kast achter gelaen zodat de klant deze kon verkopen of schenken aan een ander. Klacht is opgelost en kan worden verwijderd

Alle klachten die gemeld zijn door Sorayma91