Klacht: Turtle Beach px21

op 16 januari 2014 over Mycom in de categorie Internetshops - Computers en accessoires

Ik heb op 11-02-2013 de Turtle Beach px21 aangeschaft bij MyCom. De headset beviel goed, alleen het draad bleef in elkaar draaien tijdens het dragen van de headset. Ik dacht dat het wel binnen een week zou wegtrekken, maar na een half jaar was het nog steeds zo. Uiteindelijk is het opkrullen gestopt, het enige probleem is dat door het opkrullen er veel trekkracht op het draad heeft gestaan en dus als het ware beetje bij beetje het draad uit de headset heeft getrokken. Een paar dagen geleden gebruikte ik hem namelijk, en ineens viel de microfoon weg, en nog een tijdje later ook het geluid. Ik ben er dan ook altijd voorzichtig mee omgegaan, omdat het een best dure headset was en heb er echt niks geks mee gedaan. De headset was dan nog geen jaar oud en ben ik vandaag met goede moed naar de MyCom gegaan. Daar kreeg ik echter te horen dat kabels nooit onder de garantie vallen, en dat het ook nog eens onmogelijk was om hem te repareren. En dat terwijl het ook nog een dure headset is. Voor de Turtle Beach heb ik meerdere goedkope headsets gehad en die gingen dan ook snel kapot, maar daar verwacht je het ook van. Ik dacht bij het aanschaffen van De Turtle Beach ook een goede headset te krijgen die niet snel kapot ging, en als hij dan binnen de garantie tijd kapot gaat dat het dan ook vergoed wordt.

Reparatie (wat volgens hun niet mogelijk is) of een nieuwe headset.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mycom over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Mycom in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mycom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mycom

Heeft op 17 januari 2014 om 10:00 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Op 11 februari 2013 bent u een koopovereenkomst met Mycom aangegaan door de aanschaf van uw Turtle Beach PX21 Gaming Headset. Op 16 januari jl. bent u na ontdekking van het defect aan uw headset naar het Mycom filiaal gegaan om uw klacht kenbaar te maken.

Helaas moeten wij u hetzelfde aangeven als wat u te horen heeft gekregen van de medewerker in het filiaal, de schade aan uw headset valt helaas niet onder de fabrieksgarantie de fabrikant/reparateur zal deze schade zien als schade van buitenaf.

Helaas kunnen wij niets meer voor u betekenen, als dit wel het geval was geweest hadden wij dit zeker niet nagelaten.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Active Care Team
Active Care
Postbus 21460, 3001 AL, Rotterdam, The Netherlands
T: +31 (0)10-85 11 815|
E: activecare@basgroup.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Jorrik