Klacht: tuneup inloggen

op 13 mei 2016 over AVG Nederland in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn wachtwoord opnieuw aangevraagd en ingevoerd op mijn AVG Tuneup. Maar kan nog steeds niet inloggen. De melding geeft aan dat het wachtwoord niet goed is. let bij het invoeren op de hoofdletters. Div keren ingevoerd, maar kom er niet in. Mijn AVGTuneup is geldig tot 17 juli 2017 inlogcode voor activeren op mijn betaalde versie aanwezig. Wie weet raad?

Gewenste Oplossing:

ben zeer tevreden als ik deze aankoop weer kan activeren op mijn computer programma Windows 10

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door thaar3