Klacht: Tunesie: Ongevraagd overgeplaatst naar ander hotel. Slecht 40€ vergoeding (39049503)

op 07 juli 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Bij aankomst op de luchthaven bleek dat Neckermann niet meer samenwerkt met het door mij geboekte hotel. Ik was hier echter niet over geinformeerd. Men vertelde mij dat ik naar een ander hotel moest. Daar aangekomen wist men van niets en ik kreeg géén kamer toegewezen. Men kon mij wel vertellen dat het door mij geboekte hotel op mij wachtte. (Dus noch ik, noch het oude hotel, noch het nieuwe hotel werd door Neckerman geinformeerd) Daar we heel laat aankwamen en ik geen kamer kreeg heb ik op alle manieren geprobeerd om Neckerman te bereiken. (Bellen, sms, whatsapp, zoals aangegeven in de folder) In een antwoord per email van uw klantendienst wordt gezegd dat men ernaar streeft om mij binnen de 28 dagen een antwoord te bezorgen. Wel dat geeft je veel hoop als je zonder slaapplaats zit. Laat mij duidelijk stellen dat ik zelf met de plaatselijke hotelmanager een kamer voor 1 nacht heb kunnen regelen. Aan jullie klantendienst of mensen ter plaatse had ik dus NIETS. Als het aan hun lag had ik op straat moeten slapen.rnNa enkele telefoontjes (waarbij ik lang in de wachtrij stond, en dit aan 6€/min) en nadat de verbinding enkele malen verbroken werd, werd mij gezegd dat de reisleiding de volgende ochtend om 9u ter plaatse zou zijn. Ik was dus voor 9u reeds aanwezig in de lobby. Maar de reisleding daagt pas om om 11u30. Deze heeft dan wel aktie ondernomen en het nieuwe hotel definitief voor mij geregeld, zodat ik niet hoefde uit te checken zoals eerder gezegd.rnrnHelaas blijkt dit dan een hotel voor 70+ te zijn, waar er ’s avonds niets te beleven valt. (één vd redenen waarom ik altijd 3 of 4* boek) Het is dus allesbehalve de vakantie geworden die geplant en geboekt was, en heeft me daarbij veel tijd en geld (telefoonrekening ) gekost om alsnog ZELF alles te regelen. De plaatselijke reisleiding wil me een tegoedbon van 40€ geven voor de problemen bij aankomst. Ik twijfel om te ondertekenen maar hij garandeert mij dat de 40€ enkel voor de eerste overnachting was. Ik moet me daarna op het kantoor in Belgie melden en een claim indienen omdat ze mij een hotelverblijf verkocht hebben waar ze niet meer mee samenwerken. Neckerman Belgie geeft nu geen vergoeding omdat ik de 40€ in Tunesie reeds aanvaard heb. Mijn GSM kosten werden niet eens volledig terugbetaald.

Wie wil nog het risico nemen om een hotel van je keuze te boeken, als toch blijkt dat Neckermann je zomaar in een ander hotel kan plaatsen, en er dan met 40€ vanaf komt. Dit risico wil ik niet meer lopen hoor. Ik regel voortaan mijn hotel wel zelf! En dan de schuld steken op het ondertekende papier in Tunesie, terwijl dit het advies was van de Neckermann medewerker. Opgezet spel??
Pascal (Dossier 39049503)

Een degelijke vergoeding (ipv 40€).
Ik denk dat het logisch is dat ik twijfel om nog eens 900€ uti te geven aan een reis, als je weet dat Neckerman toch de vrijheid NEEMT om je zomaar in een hotel van hun keuze te steken.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 09 juli 2017 om 07:47 geantwoord

Geachte heer Franssen,

Hartelijk dank voor uw klacht.

U heeft uw reis geboekt bij Neckermann België. We willen u dan ook vriendelijk verzoeken om met hen contact op te nemen. U bevindt zich op de klacht.nl van Neckermann Nederland. Om deze reden kunnen wij u niet verder helpen. Neckermann België kan u verder helpen en uitleg geven over de prijsopbouw van uw reis omtrent de afhandeling van uw klacht.

Neckermann Reizen Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal 72