Klacht: Tuinset niet geleverd / niet opnemen telefoon óf reageren facebook

op 01 juni 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 29 mei tuinset besteld bij de blokker en die wilde ik graag woensdag 31 mei geleverd hebben. Er zou een sms/mail gestuurd worden met een bepaalde tijdsbestek, ook omdat het met een speciale bezorgdienst geleverd zou worden i.v.m. de grootte. Geen sms/mail gekregen én ook voor niks heel de dag thuis gezeten.

Tuinset is niet geleverd op afgesproken datum!

Contact opgezocht via facebook en telefoon. Enorm lang in de wachtrij.. Facebook hebben ze helemaal niet op gereageerd, terwijl op hun site staat dat ze binnen 3 uur reageren. Ja hoor Blokker…

Gewenste Oplossing:

Het enige wat ik wil is dat de tuinset geleverd wordt!
Uiteraard wel in overleg qua dag en tijd, omdat ik niet wil dat het straks bezorgd wordt als ik er niet ben en ze het dan wéér later bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door slechteservice2017