Klacht: Tuinset aanbieding

op 11 mei 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb op donderdag 27 april 2017 een tuinset (5-delig) van hartman besteld van de aanbieding (koningsdag aanbieding). De bestelling zou de volgende dag bij filiaal bieshof geleverd zijn. We zijn maandag 1, 2 en 3 mei langs geweest en is nog steeds niet geleverd. Bleek een storing te zijn op die dag en ter compensatie hebben jullie aangegeven thuis af te leveren. Gisteren, 10 mei 2017, is het bij ons de tafel en 1 stoel afgeleverd!!! 3 stoelen ontbreken!! Heb aangegeven niet te tekenen omdat de set niet volledig is, ik MOEST tekenen voor ontvangst. Gebeld naar klantenservice en is aangegeven dat de rest van de bestelling volgende week woensdag (17 mei 2017) geleverd wordt. En vandaag PER MAIL TE HOREN GEKREGEN DAT DE STOELEN OP ZIJN EN NIET LEVERBAAR ZIJN. BELACHELIJK IK WORD AAN HET LIJNTJE GEHOUDEN!!!!!

IK WIL PER DIRECT MIJN GELD TERUG EN DAT IEMAND DE HALF GELEVERDE PRODUCTEN BIJ MIJ KOMT OPHALEN!!!!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deryacik