Klacht: Tuin vernield door bezorger

op 03 augustus 2016 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Al enige JAREN heb ik regelmatig contact met het Eindhovens Dagblad over het door mijn voortuin fietsen door hun bezorger. Het ergste is nog dat ikzelf helemaal geen krant heb. Het is dan ook erg lastig om te bellen met het Eindhovens Dagblad omdat er meteen gevraagd wordt naar je abonneren om doorverbonden te kunnen worden.
Vandaag heb ik daar geen zin meer in. Kost erg veel tijd om daar doorheen te komen.
Na ons eerste telefoontje kon ik erg lastig bepalen of het gestopt was. Het hele grasveld zat vol sporen. Na een tijdje werd duidelijk dat het nog steeds of weer gebeurde. Dit heeft zich meerdere keren herhaald.
Na het herstellen van de schade in dit voorjaar stonden er weer sporen. ONGELOOFLIJK! Weer gebeld. Gaat een tijdje goed. Maar vandaag zijn ze er weer de sporen. Er wordt ook rakelings langs mijn auto gefietst. Daar heeft schade aan gezeten die mogelijk door de bezorger is veroorzaakt.
Ik ben er nu klaar mee. Mijn tuin vernield door een bezorger van een krant die ik niet eens heb.

Als er nooit meer door mijn tuin gefietst wordt en mijn eigendommen met rust worden gelaten door de bezorger.
Schadevergoeding.
Enkele maanden controle door het Eindhovens Dagblad.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht biaiswinkels@gmail.com

11 maanden geleden - Schandalig dat jullie mijn klacht niet in behandeling nemen. Ik accepteer dit absoluut niet. Ik ga als jullie mij niet serieus nemen andere stappen ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door biaiswinkels@gmail.com