Klacht: Ttampo9

op 09 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 4mei hebben wij onze trampoline op wehkamp besteld, wij konden een dag en datum.kiezen om het door jullie bezorgd te laten worden.. we kozen eerste instantie voor zaterdag 7mei. Maar donderdagavond hebben we onze tijd veranderd naar vrijdag 6 mei tussen 09:00 /13:00. S’morgens om 10 uur gingen wij zelf maar even kijken op de site of het al onderweg was, toen kwamen wij erachter dat er een sorteer fout was (geen bericht niks gehad van jullie). Wij gebelt en bleek inderdaad een sorteerfout ze zouden er alles aan doen om het zaterdag te bezorgen, zaterdag weer niks gehoord weer zelf moeten bellen ( wat klauwen met geld kost!!) En zaterdag stond die nog steeds in het verkeerde magazijn… maandag ochtend weer opnieuw naar jullie gebelt en bleek dat er nog niks aan gedaan was.. dat er vandaag pas een mail verzonden gaat worden.. en vanaf nu maar weer afwachten wanneer die nou wel een keer bezorgd gaat worden het is ondertussen al 9mei en nog geen trampoline…

Wanneer onze trampoline een keer bezorgd gaat worden nu al 3x me kinderen teleur moeten stellen dat die alweer niet komt...

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 10 mei 2016 om 13:00 geantwoord

Geachte mevrouw Koets,

Allereerst onze welgemeende excuses voor het ongemak! Het is natuurlijk ontzettend vervelend om uw kinderen te moeten teleurstellen.
Ik zie in het systeem inderdaad dat de order op Sorteerfout terecht is gekomen. Uit onderzoek is gebleken dat we de order op vrijdag 6 mei nog niet binnen hadden.

Wanneer er sorteerfouten worden geconstateerd dan wordt dit altijd kenbaar gemaakt aan de klantenservice. Zij hebben dan ook de opdracht om de klanten hierover te informeren. In het systeem kan ik zien dat ze u om 11:15 uur hierover hebben bericht per e-mail. Jammer genoeg was dit later dan gepland en had u zelf al contact opgenomen.

Verder zie ik dat uw oude order is geannuleerd en dat uw leverancier een nieuwe heeft geplaatst. Deze order wordt morgen bij u afgeleverd. Ik heb de desbetreffende afdelingen dan ook verzocht om uw order extra scherp in de gaten te houden zodat het morgen succesvol zal verlopen. Tevens zal ik uw order persoonlijk ook in de gaten houden.

Ondanks alles wens ik u een heel fijne dag en alvast veel plezier met de nieuwe aankoop!

Met vriendelijke groeten,
Sharon