Klacht: Trukendoos in herhaling

op 20 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Zelfde klacht als van mijn voorganger genaamd Lefki op 20-5: verf in actieperiode besteld. Na 2 werkdagen een mail van gedeeltelijke annulering (notabene de hele bestelling is geannuleerd ) en ik wacht nog steeds op mijn geld. In de tussentijd is het steeds beschikbaar geweest online en er wordt simpel gezegd dat het er alleen op het moment van mijn bestelling niet was. Ik kan het niet later ontvangenbestellen met behoud van korting. Diverse mails gezonden en telkens alleen een slap excuus. Waardeloze klantenservice en geen nette communicatie.

Alsnog leveren tegen de gereduceerde prijzen. De verf zit vast in het assortiment dus levering is geen probleem. Het niet willenkunnen leveren Tijdens een actieperiode terwijl de bestelling en betaling wel zijn aanvaard. Als het dan vervolgens (naar eigen zeggen van Praxis) heel even niet leverbaar was, had de eerste terugkoppeling kunnen bestaan uit een keuze: ofwel latere levering aanvaarden met behoud van korting ofwel annuleren. Ik kies voor latere levering maar Praxis wil hier blijkbaar niet aan.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.verfwater