Klacht: Niet ontvangen Troskompas

Fam. vd Heiden op 23 februari 2024 over Troskompas in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dit is reeds de vierde maal, normaal werd hij altijd op woensdag bezorgd, maar dat is nu sinds een paar weken op vrijdag. En dan heb je hem niet !!!!!
Wij denken eraan het abonnement op te zeggen.
Abonneenummer 11663096 en we zijn al heel lang geabonneerd.

Gewenste Oplossing:

Op een woensdag of donderdag bezorgen en niet steeds excuses als hij er niet is !!!!!

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Troskompas

Reactie van de melder van de klacht Fam. vd Heiden

1 jaar geleden - Weer excuses en de volgende klacht snel melden. Hahahahah

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Troskompas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. vd Heiden