Klacht: Troep

op 11 augustus 2016 over be2 in de categorie Datingsites

Ik heb een premium account aangemaakt voor 6 maanden. De pagina beloofde vanalles moois. Ik had een berichtje gekregen en die kan je pas lezen na premium te hebben gekocht. Nadat ik dat gedaan had en gerageerd had op die persoon die eerst nog zo positief was, was de pagina ineens verdwenen. Wel heel apart. Overige profielen zijn ook fake want ik heb nog nooit een blanke man van in de 50-60 gezien die rachid of mohammed heet en dan maar in de 30 is. Klopt ook niet. Overige mannen wat niet veel is zijn allemaal rokers. Hier ga ik geen 6 maanden á zo’n 30,- per maand voor betalen. Volgens de site heb je 14 dagen herroepings recht maar dan zeggen ze doodleuk dat je al van je profiel gebruik hebt gemaakt.

Ter compensatie wil ik best het bedrag betalen wat je normaal voor 1 losse maand premium moet betalen. Maar ik ga niet zo'n 6 maanden lang á 30,- per maand betalen voor fake profielen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over be2

Reactie van de melder van de klacht E Breij

11 maanden geleden - Ik heb inmiddels volgende reactie van ze gehad: We vinden het jammer om te horen dat je je Premiumabonnement wilt opzeggen, en het zou ons helpen om te weten waarom je ons zo snel wilt verlaten. Als een gebaar van goede wil bieden wij aan de facturering van de termijnen van je Premiumlidmaatschap te stoppen, slechts tegen betaling van de eerste maand van je abonnement. Dit geeft je de mogelijkheid om de resterende tijd als Premiumlid te gebruiken om iemand te ontmoeten! Je Premiumabonnement loopt af op ****privé/volgende maand**** en er zullen geen verdere afschrijvingen plaatsvinden. Gelieve te bevestigen per kerende e-mail dat je dit aanbod accepteert, en de bank geen opdracht geeft het bedrag te storneren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over be2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door E Breij