Klacht: Waardeloze tv

MvDoren op 05 december 2021 over TriNed in de categorie Internetproviders

Elke avond krijgen we minimaal 2 keer dat het beeld ineens blijft staan. Er is maar een remedie: ontvanger uitzetten er weer opnieuw aanzetten. Dit probleem hadden we al eerder gemeld , maar toen viel ook internet weg, we hebben toen een andere router gekregen waardoor nu het internet niet uitvalt, maar het beeld nog wel stil staat.
Ook al vaak gemeld dat wanneer we een programma even stoppen en het daarna weer aanzetten, dan springt .verschillende keren het beeld seconden verder, dus je mist stukken. Ook wanneer je gestopt hebt en opnames kijkt, dan heb je hakkelig beeld,
De schuld hiervan krijgt ons eigen netwerk: we hebben teveel op internet aangesloten. Nou Trined, ik heb nieuws voor jullie: bij KPN (met maar 10 MB) was het geen enkel probleem. Altijd goede tv, dus schuif je eigen problemen niet af op ons netwerk. Als dit werkelijk het probleem zou zijn, dan moeten wij dingen van interent afsluiten, dat is absurd. DAT moet Trined oplossen !!!
Ook de gids is waardeloos, heeeeel onoverzichtelijk en opnames worden ingepland aan de hand van die gids, wat dus inhoudt dat wanneer een programma later begint en dus later klaar is, je niet het einde van het programma kunt zien. Bij KPN kon je tenminste zelf instellen hoe ver van te voren en na afloop er opgenomen moest worden.

Al met al dus waardeloze tv en ik zal blij zijn dat we na een jaar weer terug kunnen naar KPN.

Wanneer het tv probleem opgelost wordt zonder het excuus van ons eigen netwerk

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TriNed

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TriNed nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MvDoren