Klacht: Uitbuiting

op 31 december 2013 over Transport service Nederland in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben chauffeur van Kerres , we rijden voor Lidl.
Lidel heeft geen enkele respect voor chauffeurs en behandelt ze als honden. We worden met dreigende taal gedwongen om 13 14 of soms 15 uur per dag werken zonder pauze,, als je klacht over lange dagen de reactie dat je krijg is ; als je het niet doet mag je niet meer terug komen. Met vrees van je baan verliezen moet je mond houden en doen wat ze zeggen.
Dit creëert gevaarlijke situaties met alle gevolgen van dat Lidl zal uiteindelijk verantwoording bij chauffeur leggen.
Hiermee hoop ik dat er einde komt aan uitbuiting van chauffeurs en voorkomen dat dodelijke ongevallen voorkomen.

Gewenste Oplossing:

Rij en rust tijden wet gerespecteerd word.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transport service Nederland

Reactie van de melder van de klacht John do

7 jaren geleden - Bij Lidl chauffeurs zijn lagere levens vorm.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transport service Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door John do