Klacht: Transparantie is ver weg

op 22 mei 2020 over Lovezone in de categorie Datingsites

Naar aanleiding van mijn vorige klacht wil ik er nog eentje bijplaatsen om mensen te laten weten dat ze erg voorzichtig moeten zijn.
Ik ben een tijdje op deze site gebleven, zonder VIP te zijn. ( dit was mij zonder waarschuwing of melding ineens afgenomen waardoor ik dus ook mijn geld kwijt was( Had net betaald). Iedereen kan zien of je wel of geen VIP bent en men weet als je geen VIP bent, dat je geen berichten kunt beantwoorden. Toch komen er telkens vrouwen die u bezoeken en 15 min a 20 min een bericht sturen. Er was 1 persoon bij die mij beledigde en ik heb klacht ingediend bij LOVEZONE. Reactie van hun was: Waarom bent u dan nog op deze site? De persoon in kwestie is niet verwijderd en ik heb nog altijd niet mijn beloofde geld terug. Inmiddels heb ik mijn profiel van deze site verwijderd.

Als mijn geld terug gestort wordt en als de persoon die mij beledigd heeft, dezelfde sanctie ondergaat als dat er met mij werd gedaan door de website.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lovezone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lovezone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymond2040