Klacht: Transfer van Köln – Bonn

op 02 augustus 2016 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte ,
Door een nootstop te krijgen in Alicante is onze vlucht met 2 uur verlaat en zijn daarna met een ander vliegtuig kunnen vertrekken.
Een half uur voor we zouden landen riepen ze af dat we niet meer in weeze konden landen maar in Köln – Bonn .
Eenmaal uit het vliegtuig en in de hal aangekomen werden de160 mensen aan hun lot overgelaten ,er was wel één bus maar daar konden maar 52 pers. Op dus eerst mensen met kinderen .
Daar stonden we dan alweer 2 uur te wachten totdat iedereen zijn geduld op was en begon taxis te regelen want er was niemand van Ryanair nog daar .

Gewenste Oplossing:

Ik heb een taxi moeten nemen van Köln tot Weeze en koste me 277,60 euro.
En nog eens 25 euro omdat mijn schoonbroer of de luchthaven in weeze zolang moest blijven wachten
En het zou netjes van hun zijn moesten ze onze vlucht terug betalen voor al dat ongemak

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Emmers jos