Klacht: transfer van Benidorm naar Alicante vliegveld

op 05 oktober 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Geachte heer/mevrouw,
Wij zijn heel tevreden over onze vakantie. Een punt: op de heenreis werden wij niet dichtbij ons hotel: Les Dunes Comodoro afgezet. Op de terugreis hebben wij gewacht op de bus die niet kwam of te laat was. Hierdoor hebben wij de taxi genomen naar het vliegveld waardoor wij net de tijd hadden om het vliegtuig te halen. Kosten: 75 euro.

Wij zouden tevreden zijn als wij de 75 euro voor de taxi vergoed zouden krijgen en als Neckerman duidelijker op het bord van het hotel zou staan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Bericht van Neckermann Reizen

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Daniels, Hartelijk dank voor uw bericht aangaande uw vakantie. Wat vervelend dat de transferbus niet bij uw hotel is geweest. Wij raden aan om via onze afdeling Customer Service per mail een melding te maken hiervan. U kunt de mail sturen naar customerservice@thomascook.nl Indien u een bon heeft van de taxi verzoeken wij u deze als bijlage mee te sturen. Fijn om te horen dat uw vakantie verder naar wens is geweest. Mocht u verdere vragen hebben, horen wij graag van u. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 06 oktober 2017 om 05:43 geantwoord

Geachte mevrouw Daniels,

Hartelijk dank voor uw bericht aangaande uw vakantie.

Wat vervelend dat de transfer niet bij uw hotel is geweest. Wij raden aan om via onze afdeling Customer Service per mail een melding te maken hiervan.

U kunt de mail sturen naar customerservice@thomascook.nl

Fijn om te horen dat uw vakantie verder naar wens is geweest.

Mocht u verdere vragen hebben, horen wij graag van u.

Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Neckermann Reizen

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Daniels