Klacht: Transfer gemist

op 21 juli 2017 over Flybe in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlucht schiphol – edinburgh, via manchester. Vertrek 20 min. te laat. Transfer in Manchester gemist door 2e (!) douane- check. Iedereen beloofde ons: We halen het vliegtuig wel… De captain wilde geen 5 min. op zijn 8 passagiers (incl. baby!) wachten. Hij MOET gecheckt hebben waar we bleven… Denk ik. Daarna vertraging van 8 uur. Bagage verdwenen. Ook zo in Edinburgh… Ook zo 2e dag Edinburgh… Was koud, nat en vies…
Heb zelf 400 POND betaald voor een KLM vlucht terug naar Schiphol. Lang gespaard voor ‘vakantie’… Kreeg 2 dagen hel. Dat was mijn vakantie. Blij dat ik thuis ben, ook zonder koffer.

Gewenste Oplossing:

Enige mate van terugbetaling??

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Flybe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Vroomen