Klacht: Transactie mislukt

op 26 juni 2019 over Yellowbrick in de categorie Parkeren

Ik kreeg de melding transactie mislukt toen ik in de app het parkeren wilde beëindigen. Ik vond dat vervelend, omdat ik dat zag toen ik eigenlijk weer wilde wegrijden. Voor de zekerheid in de geschiedenis gekeken en het bleek dat ik 4 wekekn voor het laatst geparkeerd had. Flink gepikeerd over het gelopen risico, ben ik weggereden. Na 34 kwam ik op bestemming aan, toen zag ik dat de app mij vroeg om de transactie te beëindigen. Wat schetst mijn verbazing dat ik bijna € 3.- aan kosten had. Het gaat mij niet om bedrag maar om de onduidelijkheid. Direct Yellowbrick gebeld, 20 minuten gediscussieerd, maar protocol is protocol. Het heeft schijnbaar geen zin om te reclameren. Ik kreeg de aanbeveling bij een volgende keer een screenshot als bewijs te leveren. Heeft uemand dezelfde ervaring?

Meer meedenken met klant, niemand gaat reclameren als de tijd om je klacht te deponeren niet opweegt tegen de kosten van tijd ban klagen, dus als iemand de moeite neemt om te klagen zou dit best eens terecht kunnen zijn.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yellowbrick over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Yellowbrick in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Yellowbrick een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Yellowbrick

Heeft op 02 juli 2019 om 16:39 geantwoord

Beste heer Heijmans,

Wat vervelend dat u zich niet gehoord voelt.

Wanneer een transactie wordt vergeten, kunnen wij helaas niets voor u betekenen. De kosten moeten wij ook afdragen aan de betreffende gemeente. Wanneer wij een storing hebben gehad, zullen wij zeker vergoeden, maar op de datum van uw transactie, hebben wij geen storing in ons systeem gehad.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ivette

Heeft op 02 juli 2019 om 16:49 geantwoord

Zwakke argumentatie van Yellowbrick, Toen ik weg wilde rijden en de app gebruikte om parkeren te eindigen, stond er duidelijk dat de transactie NIET gelukt was, ik heb dit zelfs gecontroleerd in mijn geschiedenis. De transactie was niet in de geschiedenis, dus inderdaad niet gelukt, vandaar dat ik zeer gepikeerd ben toen voor op de plaats van bestemming nogmaals op de app keek en zag dat deze gewoon aan het zakkenvullen was. Niemand gaat lopen zeuren over 3 €, tenzij het echt onterecht is.
Ik ga overstappen naar andere parkeerapp

Bericht van Yellowbrick

1 jaar geleden - Beste heer Heijmans,Na overleg hebben we besloten de transactie als nog en bij uitzondering aan u te vergoeden. Wij zullen de transactie op een van de eerstvolgende facturen weer in mindering brengen.Mocht u nog vragen hebben, verneem ik die graag.Met vriendelijke groet, Ivette

Alle klachten die gemeld zijn door Abatt001