Klacht: waardebon nooit kunnen gebruiken!

robinliefs2 op 15 juni 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Voor de verjaardag van mijn vriend had ik een waardebon via vakantieveilingen gekocht. Het was een waardebon t.w.v 15 min rijden in een lamborghini. Datum gekozen op de website en hij verheugde zich er helemaal op. Paar dagen voor de datum kregen we mailtje dat het niet doorging en nieuwe datum mochten uitkiezen. Gedaan en weer opnieuw gewacht. Toen geen mailtje gekregen dat weer niet doorging ( 2e keer ), kwamen in Nuenen aan en werd ons verteld dat hij kapot was en maar weer een nieuwe datum moesten prikken. Teleurstellend!!! 3e keer weer daar aangekomen zonder mailtje dat het weer niet doorging. Stonden we weer daar in Nuenen en hij was nog steeds kapot. Konden weer een nieuwe afspraak maken maar vlak daarna konden we niet meer op de website en toen bleek het dus failliet. Nooit geld terug gekregen wat ik ervoor heb betaald en een teleurstellende vriend die nooit zijn cadeau heeft kunnen ontvangen! Zeer waardeloos dat het zo heeff moeten lopen!

Wanneer hij de waardebon kan inleveren en kan rijden in de lamborghini of geld terug.

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door