Klacht: slip cursus motor

AKKER82 op 26 juni 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

mei 2013: cadeaubon besteld (voor mijn vriend)via de site cursus slip motor. moest op de dag van zijn verjaardag aankomen.( KOST EXTRA GELD OM PER POST TE LATEN ONTVANGEN.) paar dagen later niks gehoord.op de dag of dag er voor van zijn verjaardag na gebeld.
werd niet echt vriendelijk geholpen. ze zijden we hebben van de debiteuren niks gehoord , word nagevraagd, ja dat klopte, helaas kunnen we het nu niet versturen. word per mail. ja de kosten krijgt u niet meer terug. oke.
in okt hebben we een datum afgesproken voor in 2014 een cursus te doen. moet je dan ook nog ff 25 euro admi. kosten betalen puff.oke
afspraak gemaakt.
in febr/mrt 2014. week voor de afspraak nog niks gehoord.
gebeld, gemaild, nog een paar keer gebeld.
toen ben ik maar gaan google op traffic control failliet. BINGO.
paar dagen later krijg ik een mail. voor mijn bevestiging.door gegeven dat ik dit niet erg netjes vind. blijkt na googelen dat in dec 2013 failliet is.
eind nov nog een betaling heb gedaan (admi kosten) waren nog aan het pushen voor herinneringen. tot heden niks meer vernomen

wel ff tussen door een mail bon voor 6 pers. paint ballen,( + 50 bal.)
1. Dus eerst kleine letters lezen extra kosten, ballen kopen
2. je moet zo cadeautje aan iemand geven die van schieten houd, ( vrienden die het ook leuk vinden ,niemand ,hekel aan schieten)

Ik wil mijn geld terug, of slip cursus voor de motor.

TIP:
mensen netjes benaderen, over de situatie.
desnoods op de site. (MAIL)

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door