Klacht: Traagheid en slordigheid

op 26 april 2015 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Oversluiten van hypo ivm lage rentestand . Eerste afspraak op 6 feb 2015, alles lijkt oké en er zijn geen problemen.
1 maand later, nog niets gehoord, taal nog teken.
Bij navraag blijkt de adviseur prive problemen te hebben en heeft de zaak laten liggen.

Nieuwe adviseur binnen en opnieuw alle papieren doorgegenomen en verstrekt.

Vanaf dat moment is er elke 2 weken wel een obstakel… Ziekte, druk, formulier niet ontvangen, niet goed ingevuld etc.

Nu 26 april hebben we nog niets…
De hypotheek verstrekken rechtstreeks gebeld om te vragen wat er nu aan de hand is. Deze geeft aan dat zij geen correcte financiële gegevens hebben gekregen en nog wachten op 1 pensioenopgave van mijn vrouw.

Hoezo verkeerde gegevens, onze jaaropgaven en pensioen opgave liegen toch niet?

Afijn bijna 3 maanden later …..
NIKS!!! We gaan op vakantie voor een paar weken en hebben uiteindelijk maar een notariële volmacht (€255,-) getekend
Per maand scheelt ons dit geintje € 450,-.
Hoe durven ze €2000,- te vragen voor advies?

Een hypo passeert normaal binnen 6-7 weken. Bij ons gaat het straks week 13 in,
En het ziet er niet naar uit dat eea voor half mei de notaris passeert.

Elke maand scheelt ons €455,- als je daar de volmacht voor de notaris bij optelt dan zit je toch ruim op €1100,- dat nog even afgezien van de irritaties.

Kortom, slordig, onzorgvuldig, en zeker niet “goedkoop”

Gewenste Oplossing:

Tevreden?
Gaat niet meer vrees ik.
Minimaal de misgelopen €1100,- verhalen op hun honorarium.

Maar dat zit er waarschijnlijk niet in.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over goedkopehypotheek.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over goedkopehypotheek.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 11:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte relatie,
Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie in 2015 aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopehtheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn bij u bekend.

Met vriendelijke groet,

Heeft op 23 augustus 2016 om 13:54 geantwoord

Deze klacht is zojuist 23-08-2016 in behandeling genomen en \"opgelost\"

Mogelijk hebben ze bij de klacht het jaartal niet gelezen.
Dit was namelijk 2015 en we zitten toch echt in 2016.

Men doet er dus een kleine 16 maanden over om de klacht af te handelen.
Een beter bewijs voor \"Traagheid en slordigheid\" kan men m.i. niet leveren.
Daarnaast durft men nog aan te geven dat e.e.a. naar tevredenheid is opgelost.
HOE KOMEN ZE OP HET IDEE???
Het bosje bloemen dat we kregen was leuk maar staat niet in verhouding met de ergernis en de gemiste Euro's.
Wij zijn dit traject op 06-02-2015 gestart om het uiteindelijk op 06-05-2015 afgerond te hebben, een volle 3 maanden!!

Ik was deze ellende allang vergeten maar zit er nu weer boos over te worden.
het liefst wil ik dan ook niets meer van \"Goedkope hyptheek\" horen

Alle klachten die gemeld zijn door Hcroij