Klacht: Traag en geen enkele zelfreflectie

op 13 juli 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het eerste contact met de buitendienst medewerker ging prima, ik heb dan ook dan ook op 18 januari 2016 de opdrachtbevestiging getekend. Op 1 februari is de offerte bij de hypotheekverstrekker aangevraagd en na wat vertraging is de hypotheekofferte op 11 maart is de getekende offerte teruggestuurd. De geplande datum om de hypotheekakte te laten passeren is gesteld op 28 april 2016. Toen echter de buitendienst medewerker bij Goedkope Hypotheken vertrok begon de ellende en de echte vertraging. Ik kreeg te maken met binnendienstmedewerkers die bitter weinig weten en allerlei zaken vergeten op te vragen. Na diverse escalaties en soms dagelijke bellen vanuit mijn kant is het uiteindelijk gelukt om 24 juni 2016 het dossier bij de notaris te laten passeren.

Daarna heb ik een klacht en claim voor de vertraging (die mij feitelijk geld gekost heeft) bij Goedkope Hypotheken neergelegd. De reactie daarop was uitermate teleurstellend: uit onze administratie blijkt dat wij ons ruimschoots hebben ingezet om het dossier zo snel als mogelijk te laten passeren.

Mijn interpretatie van ruimschoots voldoende inzet is toch anders

Gewenste Oplossing:

Goedkope Hypotheken moet erkennen dat de vertraging voor een belangrijk deel aan hun te wijten is. Het gaat me al lang niet meer om de financiële genoegdoening maar het principe dat een klacht op deze manier terzijde geschoven wordt vind ik onterecht en stuitend.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

Bericht van goedkopehypotheek.nl

7 maanden geleden - Beste heer Post, wij hebben u zojuist, zonder begeleidend schrijven een overzicht gemaild van de werkzaamheden die wij voor u hebben gedaan. Ik hoop dat u daar ook uit kunt zien dat wij niet stil hebben gezeten en uw hypotheek uiteindelijk toch is gelukt. Hopende u hiermee te hebben geïnformeerd. Vr. groet, de Directie

Reactie van de melder van de klacht DPOST

7 maanden geleden - ik ben benieuwd, ik heb nog geen enkel overzicht ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 23 augustus 2016 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte relatie,

Wij van Goedkopehypotheek.nl zijn verheugd te kunnen melden dat wij als uw adviseur en u als relatie inmiddels aan alle gestelde voorwaarden voor een oplossing hebben voldaan.
Er is in overleg tussen u en Goedkopetheek.nl overeenstemming bereikt over de oplossing.
Verdere details over deze oplossing zijn reeds bij u bekend.

Met vriendelijke groet,

Heeft op 24 augustus 2016 om 10:45 geantwoord

Er is geen overleg geweest, laat staan overeenstemming bereikt. Feitelijk is de oplossing van Goedkopehypotheek dus een onjuiste weergave van de feiten. Kenmerkt blijkbaar de houding en gedrag ten opzichte van ontevreden klanten door Goedkope Hypotheken.

Alle klachten die gemeld zijn door DPOST