Klacht: Verkeerde stand wedstrijd

Nelis1981 op 03 juni 2022 over Toto in de categorie Internet Games

Gisteren een bet gezet. Het gaat maar om 2.08 euro. Uit principe kaart ik dit aan en wil ik mijn inzet terug. Ik zie namelijk heel veel slechte ervaringen bij toto. Via facebook krijg je geen reactie, via mail krijg je een standaard antwoord. Telefoon ga ik niet eens proberen.

De bet die ik gezet gisteren was een 3- bet, waarbij 1 wedstrijd 2-2 stond bij het inzetten. Ik dacht ik zet de uitploeg nog op winst, prima quote 5. Wat blijkt nou..stond het al lang 3- 2 voor de thuisploeg. Na een tijdje keldere mijn cash out natuurlijk naar beneden toen ze het hadden aangepast. Feit blijft dat ik de bet nooit gezet had, indien de informatie op de site direct juist vermeld stond.

Graag zie ik het tegoed teruggestort op mijn account? Het is simpel uotzoekwerkje voor bookmakers, maar toto geeft totaal niet thuis. En dat is niet de eerste keer zie ik op het internet. Zohenaamd zijn ze 7 dagen in de week 24 uur actief! Voor stortingen zijn ze wel thuis, maar dient er iets opgelost te worden dan krijg je of helemaal geen antwoord of als pasen en pinksteren op 1 dag vallen

Ik zou graag willen dat jullie toto actie laten ondernemen uit principe, ongeacht het lage bedrag.

Ik speel niet met pinda’s..het is echt geld. Laat staan als het om flink geld gaat en je hebt het nodig, dan ben je zwaar de pineut…..

Tegoed terug

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toto

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toto nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Nelis1981

3 maanden geleden - Klacht.nl onderneemt geen actie naar Toto.nl