Klacht: Geld storten

Tommie op 09 augustus 2022 over Toto in de categorie Internet Games

Ik speel nu al een lange tijd op toto casino en ik stort meerdere keren per week geld op het account ik zit bijna elke maand aan het verlieslimiet omdat ik nog onder de 21 ben en ik heb nog geen een keer een bedrag kunnen uitkeren, krijg nauwelijks een bonus, geen goeie winlijnen welk spel ik ook speel nergens krijg ik wat op druk alles meteen weg ik kan wel blijven storten maar wanneer kan ik een keer een leuk bedrag uitkeren waar je natuurlijk voor speelt bij andere online casino’s is dit veel beter geregeld bij mijn account slaat het iniedergeval echt nergens op

Ik ben bewust van het verliezen van mijn geld maar ik kom al jarenlang in het casino en online maar dit wat ik op toto meemaak heb ik nog nooit meegemaakt het is gwn alleen maar storten en niks ervoor terugkrijgen dus ik zou graag willen of er naar mijn account gekeken kan worden of wat jullie ook doen dat het gewoon een keer opgelost word

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toto

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toto nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tommie