Klacht: Totale wanprestaties levering pc

op 18 december 2012 over Paradigit in de categorie Computerwinkels

1. Paradigit heeft geprobeerd het bedrag meer dan een maal van mijn creditcard af te schrijven
2. Antwoord op vragen krijgt je pas na 4 dagen
3. Orderstatus is VO45, nergens verklarende lijst te vinden voor deze info
4. specificatie bestelfactuur wijkt totaal af van specificatie orderfactuur.
5. Extra betaald voor levering, 4 dagen nadat het pakket is afgegeven bij UPS 3e klas wordt gvraagd over wanneer het geleverd kan worden.
6. Klachtenformulier geeft foutmelding
7. Na bellen customer support werd de verbinden na 15 minuten wachten verbroken

Ik wil wat ik besteld heb wanneer is afgesproken

Reactie van de melder van de klacht gveraa

6 jaren geleden - 8. bij terugbellen werd weer de verbinden verbroken na tien minuten in de wacht. 9. Als schikking werd mij aangeboden om 0,66 % teruggestort te krijgen op het totaalbedrag.

Reactie van de melder van de klacht gveraa

6 jaren geleden - 10. ondanks beloftes en excuses onderneemt Paradigit pas 24 uur later actie 11. 'Design' kast beplakt met Paradigit logo 12. Netwerkkaart doet het maar half

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Paradigit in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Paradigit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Paradigit

Heeft op 21 januari 2013 om 11:59 geantwoord

Reeds opgelost door alternatieve levering via Dynalogic.

Reactie van de melder van de klacht gveraa

6 jaren geleden - Dit product is NIET geleverd door dynalogic, maar door UPS, ik heb er een dag voor vrij moeten nemen en zelf 3 maal voor moeten bellen. Er zijn nog steeds klachten en ik zal NOOIT meer iets bestellen via Paradigit.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Paradigit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door gveraa