Klacht: Totale ontgoocheling bij aankomst

op 20 juli 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Beste,
Betreft staancaravan fiji 2 in camping La Sirène te Argelès sur mer.
Gisteren 19/07/2017 aangekomen in bovenvermelde camping. Eerste indruk positief al was de ontvangst vrij amateuristisch. Daarna werden we begeleid naar onze staancaravan waar we onderweg allemaal mooie fiji 2 staancaravans zagen met aangelegde tuintjes of terrasjes, waardig voor een 5 sterren camping! Onze eind
bestemming was echter niet vergelijkbaar daar we in een donker steegje werden geplaatst, zonder enige aanleg of gezelligheid … ! Een foto van deze staanplaats zal nooit getoond worden op de site of boekjes van Vacansoleil dus puur bedrog en zakvullerij (930€ voor 5 nachten). De begeleidster was daarbij ook niet verwonderd van onze opmerkingen daar we blijkbaar niet de enige waren. Veel klachten werden al overgemaakt over deze rij staancaravans. Na contactopname met de klantendienst werd ons aangeraden een klacht + foto s door te sturen (amper netwerk aanwezig – foto s volgen later). Wij hopen echter nog op een beetje professionalisme van Vacansoleil om deze vakantie nog goed te maken.

Terubetaling van deze vakantie of eventueel tegoedbon van dezelfde waarden voor een eventuele andere vakantie via vacansoleik

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vacansoleil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Frederic Janssens