Klacht: Totale minachting, walging en discriminatie voor klanten

op 19 mei 2017 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

De werknemers van Eye4security zijn stuk voor stuk personen die zich onwettig gedragen daar zij discriminerend optreden tegenover klanten. Zelfs winkelpersoneel van de desbetreffende supermarkt waar zij werkzaam zijn zeggen toe dat Eye4security totaal niet functioneert. De beveiligers zijn onvriendelijk, onaardig en behandelen klanten bij voorbaat als crimineel. Wanneer je een klacht doet bij het bedrijf verwijzen ze je naar de politie. Deze mensen kennen geen enkel fatsoen en deugen van geen kant. Ik ben niet alleen als het gaat om nare everaringen met Eye4security gevestigd te Rotterdam, want ook andere klanten en winkelpersoneel ervaren overlast van de werknemers.

Wanneer Eye4security niet meer de grens over gaat en niet ongevraagd mensen hun tassen afpakken. Ze zijn verbaal en fysiek agressief en daar moet iets aan gedaan worden.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Atelier Yori

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Atelier Yori nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DhrJanssen