Klacht: Totaalsom van € 195,- betalen of anders rente, incassokosten en deurwaarder

op 03 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Mijn vrouw is vorig jaar telefonisch benaderd door ‘Weekendje Genieten’ met natuurlijk in hun ogen een geweldig aanbod. Wij staan in het bel-me-niet-register voor álle benaderingen, dus men mag helemaal niet bellen, hier ook nadrukkelijk naar verwezen en gevraagd hoe ze aan het nummer komen, dit werd nogal makkelijk afgedaan alsof het niet goed geregistreerd was. Bovendien is mijn vrouw ernstig ziek en kan geen rationele beslissingen nemen, ook hier meermaals naar gerefereerd, respectloos, onbeschoft en dreigend blijft men bellen en mailen. Alle communicatie is éénzijdig, want telefonisch is men zelf niet bereikbaar en op diverse aantoonbare mailtjes wordt niet gereageerd. Mijn vrouw heeft meermaals duidelijk gezegd géén interesse te hebben en helemaal geen weekendje weg kan vanwege ernstige ziekte. Kennelijk is men nogal hardleers en stuurt men kennelijk toch per mail een aanbieding. Ondanks meerdere keren te hebben gezegd geen interesse te hebben weten ze mijn vrouw toch te verleiden in te gaan op een aanbod en gegevens met een IBAN voor automatische incasso te ontfutselen, deze natuurlijk geblokkeerd omdat we er vanaf minuut 1 niet mee eens zijn. In de mail zou een link staan om er alsnog van af te zien, deze mail natuurlijk nooit gezien. Nogmaals mijn vrouw is ernstig ziek en leest niet alle mail, zeker niet met kleine lettertjes en dan nog overtuigend zeggen dat er een mail is geweest en gelezen. Er is tot op heden al bijna een jaar protest aangetekend tegen hun malafide telefonische verkopen, nooit ergens voor getekend, geen bedenktijd geweest, tot op heden geen enkele levering of dienst geweest, nooit een factuur, herinnering of aanmaning verstrekt en de website heeft ook alle schijn tegen. Men blijft maar dreigen en benaderen, ook via een of ander malafide incassobureau genaamd Nederlandse Incasso Centrale ondertekend door R. Koolenbrander, wat niet aan een juist incassoproces voldoet en geen lid is van de NVRA, ondanks diverse verzoeken om het dossier te beëindigen blijft men doorgaan en reageert zelfs een ‘incassobureau’ nergens op. Ik roep een ieder op dezelfde actie als ons te nemen en de klacht hier bij klacht.nl te vermelden, Radar te benaderen, De Geschillencommissie en de Consumentenbond in te lichten en aangifte bij de politie te doen, het wordt tijd dat deze eindeloze, tijdrovende strijd en negatieve energie een keer stopt!

Als deze malafide organisaties hardhandig en juridisch worden aangepakt, tot stoppen worden gedwongen en de strafrechtelijke consequenties onder ogen krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jlaarman