Klacht: Totaal niet kind vriendelijk

op 11 juni 2021 over Duinrell in de categorie Attractiepark

We kwamen aan bij duinerel met een baby van 10 maanden die net zijn dutje wilde doen. Ik heb alvorens ik ging gekeken op de website of er een verbod was op buggy. Dat kon ik nergens terug vinden. Aangekomen bij de enter mocht ik de buggy niet meenemen. Dus ik met een kind van 10 maanden de hele tijd vast gehouden en ik slaap gewiegd. Bij de kinderplaza hebben ze normaal tafels met stoelen waar ik dan eventueel zou kunnen zitten. Deze waren vanwege hygiëne weggehaald, dus ging ik maar op de grond zitten met de baby. Mijn man ging op een stoel vragen en deze werd in de eerste instantie niet gegeven. Ik zat dus de hele tijd met een baby van 10 maanden op de tegels. Hij was inmiddels al in slaap gevallen, maar ik kan hem natuurlijk niet op die harde tegels leggen. Al met al heb ik 90 euro entree betaald waarvan ik niet eens heb kunnen genieten. Schandalig. Ps. De medewerker beweerde hoog bij laag dat het buggy verbod op de website staat. Nadat hij ook heeft gekeken bleek het er niet op te staan. Maar als of mocht het niet mee. Ook schandalig dat je nergens even kan zitten.

Tegoed bon dat ik op nieuw kan komen, maar dan beter voorbereid ben om of dat ik de baby thuis kan laten. En een extra kopje informatie zwemmen met een baby op de website.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fettiema