Klacht: totaal geen service!

op 20 januari 2014 over actievandedag.nl in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 3 januari j.l. 3 dagen Antwerpen geboekt, waarbij de gewenste datum bij het invullen steeds versprong. Meteen moeten betalen en bij de bevestiging bleek tot mijn schrik toch weer de verkeerde datum genoteerd te zijn (24 ipv 27 april). Meteen het hotel gebeld, waar men meldde dat Actie van de Dag dit behoort te herstellen. Onmiddellijk een mail er uit en om de paar dagen nog 2, vervolgens het klachtenformulier op hun site ingevuld, maar meer dan 4 automatische bevestigingen dat ik zsm bericht krijg, heb ik niet ontvangen. Ten einde raad Emesa, de eindverantwoordelijke voor de slechte service geschreven, maar zij reageren niet eens. Op de site spreekt men van ‘de beste service’??! Geen service, maar wel meteen innen!!!

Gewenste Oplossing:

Dat de datum gecorrigeerd wordt. Zo'n kleine moeite! ( ref.nrs. bevestigingen: 225414, 227449, 230944 en 232951).

Alle klachten die gemeld zijn door wish52