Klacht: Totaal gebrek aan service en klantgericht denken van KPN

op 19 augustus 2016 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

In de eerste helft van juli 2016 heb ik via de website een toestel + abonnement met nummerbehoud aangevraagd bij de KPN. Omdat het om het behoud van een oud nummer ging moest ik even bellen en dit doorgeven. En hier begon de ellende…
Omdat de bestelling al geplaatst was, en de medewerker deze niet af kon maken, heeft hij deze volgens eigen zeggen verwijderd en een nieuwe bestelling aangemaakt, met het te behouden nummer inclusief SIMcode en al. Hier heb ik een bevestiging van gekregen. Maar, een dag later kreeg ik ook een bevestiging van twee, let wel twee, andere bestellingen. Die dus geannuleerd was/waren. Weer bellen, en toen bleek dat er idd twee bestellingen open stonden, maar dat de juiste bestelling, die ik dus had besproken met een medewerker, niet terug te vinden was.
En hier begon de ellende. In totaal 14 uur bellen, ik heb denk ik wel 200 x mijn postcode en huisnummer doorgegeven, 4 klachten die niet of niet afdoende worden beantwoord. Op een mooie dag zou er een bestelling geleverd worden, een foute, of ik even een halve dag thuis wilde blijven om deze bestelling af te wijzen. En ga zo maar door.
Ik heb in totaal 8 x de juiste SIMcode doorgegeven, via de telefoon, de FBpagina, en de verschillende klachten. En niets. Het enige wat ik van KPN te horen krijg is dat ik nogmaals mijn SIMcode door moet geven. Wat na 14 uur bellen een beetje een onbeschofte vraag is.
En, KPN zou KPN niet zijn als ze de verantwoordelijkheid niet bij de klant zouden leggen, gisteren kreeg ik een mail met daarin een afwijzing van nummerbehoud, en een nieuw nummer. Alsof ik dat wil dan wel accepteer.
Het is werkelijk onuitstaanbaar dat KPN zich het recht toekent om zo met klanten om te gaan. Klanten, niet eens prospekts, ik zit namelijk al jaren bij KPN/Hi. Klachten die niet beantwoord worden, of met een nietszeggende tekst in een mail, waarop ik alles door mag geven door op de mail te replyen. Terwijl het mailadres een no-reply mailadres is.
En zo gaat het maar door…

- eindelijk het bestelde abonnement regelen, met nummerbehoud en al
- een excuus voor de manier van werken van KPN

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door reneaarsman
x