Klacht: TOT OP HEDEN NOG GEEN KAARTEN CONCERT ROD STEWARD

op 14 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

VORIG JAAR DECEMBER KAARTEN BESTELD EN BETAALD VOOR CONCERT VAN ROD STEWARD. TOT OP HEDEN NOG GEEN KAARTEN ONTVANGEN..KREEG DEZE WEEK BERICHT DAT HET MOGELIJK WAS DAT HET MOGELIJK IS DAT WE HELEMAAL GEEN KAARTEN KRIJGEN OF TOT 3 UUR VOOR AANVANG VAN HET CONCERT.ZIJN ZEER TELEURGESTELD HIEROVER OMDAT WE IN DECEMBER AL GEBOEKT HEBBEN.HOTEL GEBOEKT EN Alles .DIT IS WEL EEN DOMPER OP WAT EEN LEUK WEEKEND MOEST WORDEN .DAAR WE IN HET OOSTEN VAN HET LAND WONEN IS HET BIJNA ONMOGELIJK OM DAN OP TIJD IN HET ZIGGO DOME TE KOMEN

WANNEER NU A LA MINUUT DE KAARTEN PER E MAIL BINNEN KOMEN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:31 geantwoord

Beste heer Heeren,

De refund van uw order is inmiddels doorgezet.
Het bedrag moet binnen 7 werkdagen terug te vinden zijn op uw rekening.
Het bedrag van € 333.00 wordt teruggestort op de rekening van betaling, in uw geval gaat dit om uw bankrekening.
Mocht u dit binnen 7 werkdagen niet hebben ontvangen, horen wij het graag.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Het team van TicketTribune

Alle klachten die gemeld zijn door robcil