Klacht: Tot op heden geen tickets ontvangen Bruno Mars

op 29 april 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Bijna een half haar geleden geld afgeschreven, belachelijk veel maar goed; Daar kies ikzelf voor. Vervolgens regelmatig gemaild met het verzoek waar de tickets bleven, mijn bezorgdheid uitgesproken te hebben nav de vele klachten die ik lees. Nee mevrouw u krijgt ze tijdig, eerst november en december tickets wegwerken…
Iedere mail daarna is totaal niet persoonlijk en de mail bestaat uit standaard alineateksten die voor invulling zorgen…
Geen prettige manier van zaken doen. Ik heb betaald en verwacht ook een duidelijke dienst hiervoor. Het kan toch niet dat zoveel mensen hier onzeker en bedrogen gaan voelen.
Ik heb wederom hun gemaild maar verwacht wederom een vaag mailtje.
Aangezien 9 mei het concert is wil ik deze actie van hun tijdig melden. Misschien dat het helpt

Ik ben tevreden wanneer ik weet waar ik aan toe ben en wanneer de kaarten geleverd gaan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

Bericht van Ticket tribune

1 jaar geleden - Beste mevrouw Kurvers, Uiteraard zijn ook wij niet blij met deze situatie. Wij doen er dan ook alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Dit is niet de werkwijze welke TicketTribune normaal gesproken hanteert en het is dan ook onze hoogste prioriteit om dit netjes in orde te maken. TicketTribune werkt met een aantal hoofdleveranciers en heeft een leveringspercentage van 98%. Wij versturen meer dan 1000 kaarten per week en slechts in een enkel geval treed er een vertraging van de levering op. Op dit moment zetten wij ons in om de vertraging van de reguliere leverancier op te lossen en zoeken wij contact met andere leveranciers om het verzendingsproces voor u te versnellen. Helaas is dat, op dit moment, nog zonder resultaat. Zodra wij de tickets binnen hebben zullen wij deze per direct versturen naar u via de e-mail in een pdf. bestand. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben (voor nu).

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht S. Kurvers

1 jaar geleden - Via deze weg wil ik doorgeven dat het volledige bedrag meteen de volgende dag op mijn rekening teruggestort is! Correspondentie is vanaf begin altijd op gereageerd wel met standaard alinea's, Nav deze klachtmelding heb ik zelf uiterlijke acceptatiedatum mogen bepalen. Snel teruggestort gekregen.. Zeer ontevreden over het bedrijf; tevreden over de afwikkeling

Reactie van de melder van de klacht S. Kurvers

1 jaar geleden - Zeer ontevreden over het bedrijf; tevreden over de afwikkeling

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 02 november 2017 om 16:01 geantwoord

Beste S. Kurvers,

Graag ronden we bij deze uw klacht af aangezien deze nog steeds openstaand is.

Nogmaals onze excuses voor het verloop van uw orderproces, dit ging uiteraard niet zoals wij het graag zien. Hopelijk kunnen we u in de toekomst beter van dienst zijn.

Het team van Ticket Tribune

Alle klachten die gemeld zijn door S. Kurvers