Klacht: Tot 3x toe verschillende info

op 08 februari 2018 over Evides in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds eind vorig jaar ( verplicht) over gegaan naar Evides vanuit Delta. 3 verschillende dames aan de telefoon gehad en 3 verschillende soorten info gekregen … Ik betaal altijd per maand bij Delta dit was volgens dame 1 ook gewoon mogelijk bij Evides.. Er zou niets veranderen … Dame 2 zei dat er de eerste 2 maanden van het jaar geen betaling zou zijn, want, Evides brengt 10 maanden in rekening.. Vervolgens krijg ik mijn factuur voor het eerste termijn.. Voor 3 maanden, te betalen voor 20 feb ..Dus eerste 2 maanden geen rekening, klopt niet.. Weer gebeld voor uitleg…Dame 3 zei dat dat de enige mogelijkheid is en dat het gaat om de maand januari en december , in plaats van januari en februari .. Haar uitgelegd dat het nu wel heel verwarrend werd , maar de dame had geen begrip .. Ik heb haar het advies gegeven om een sociale training te gaan doen … Ik zou graag over gaan naar een andere leverancier , maar helaas is dat niet mogelijk omdat er in dit deel van het land maar 1 Leverancier is… Ik MOET dus doen wat dame 3 zegt anders geen water.. Ik vindt dit ten eerste hele slecht klantenservice om 3 verschillende soorten info te geven aan een klant .. Daarbij is mijn vertrouwen in Evides hierdoor 0,0… Het voelt als machtsmisbruik…

Gewenste Oplossing:

Mij tevreden stellen zal niet meer lukken ... Mits er duidelijke info word gegeven met begrip naar de klant en een excuus van uw kant.... Ik vraag me nu af wie van de 3 dames de goede info heeft gegeven .. Ik ben namelijk financieel niet bij machte 3 maanden in een keer te betalen zonder dit van te voren te weten en er rekening mee te kunnen houden .. Ik zal dus nu door de verkeerde info van uw kant het gehele jaar achter de feiten aan moeten lopen .. En dit vind ik een hele kwalijke zaak ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Evides

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Evides nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MiekeJohanna