Klacht: Tot 3 maal toe foute reparatie van scherm

op 13 juli 2016 over No Limit Telecenter in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik liet mijn Iphone 5 scherm repareren bij NLT Haarlem. Na de reparatie vertelde de eigenaar dat het scherm soms niet goed werkt dus ik binnen 7 dagen terug kan komen in geval van defect. Twee dagen na de reparatie werkte het scherm niet meer dus kwam ik terug en werd er een nieuw scherm opgezet. Eén dag later was het scherm wederom defect waarop ik mijn geld terug kwam vragen. De eigenaar kwam met allemaal excuses als; de distributeur heeft een foute levering gedaan en jouw Iphone is een speciaal geval. Hij liet nogmaals een scherm eropzetten, 10 dagen later viel de Iphone van minimale hoogte (30CM) waarop het scherm los kwam te zitten en de Iphone compleet onbruikbaar is. De eigenaar gebruikt zeer matige schermen om een goedkope oplossing te geven met de hoop dat het werkt. Ik ben ruim 2 uur tijd, veel problemen en 70 euro kwijt door de nare service bij NLT.

Gewenste Oplossing:

Een volledige prijscompensatie.

Alle klachten die gemeld zijn door ViktorM