Klacht: tot 3 keer aan toe een kapot toestel retour gehad na reparatie proassist

op 19 juli 2012 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Aangezien ik een klacht ga melden over mijn laatste ervaring met proassist zet ik ook mijn eerste ervaring erop daar het in 2011 ook al eens mis ging.

Ik heb een Iphone 4 ter reparatie opgestuurd naar proassist en kreeg een leentoestel uit het jaar 0, niet bepaald gelijkwaardig zoals ze aangeven. Reparatie duurde te veel te lang en toen ik hem terug kreeg was het toestel nog steeds op sommige gemelde schade niet gerepareerd. tot 3 keer aan toe opgestuurd totdat ze een vervangend toestel hebben geleverd. Hele proces heeft maanden in beslag genomen en de correspondentie was erg slecht met pro assist. (-lees mails waar in staat dat er binnen 2 weken wat gebeurd en 5 weken niets horen.)

pro assist dient in NL net als in BE opgedoekt te worden. de service company die adverteert op hun website met \"goede en snelle service is het visite kaartje voor uw bedrijf\" pist werkelijk op bijna alle fronten naast de pot. De mensen die ik keer op keer aan de telefoon heb gehad waren wel vriendelijk en meer dan de helft van hen gaf aan de telefoon aan dat er ook heel wat schort binnen het bedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door ik_ben_boos