Klacht: Tot 2 x toe verkeerde levering

op 27 mei 2021 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Klantnummer: 5302115026 Ik heb tot 2 x toe een blouse besteld die in de verkeerde kleur is geleverd. Het betreft gebloemde blouses in de kleuren beige met lila en groen en de andere blouse is in de kleuren beige, rose en blauw. Het bestelnummer is 10206102412871. Ik wil de blouse in de kleuren beige, rose met blauw en krijg tot 2 x toe de verkeerde geleverd (beige, lila en groen) terwijl ik op de site steeds de goede kleur heb aangeklikt. De klantenservice kan mij hier niet verder mee helpen. Ik heb het tot 2 x toe proberen uit te leggen maar kom hier niet verder mee. Graag zou ik willen vragen of jullie mij de juiste kleur blouse kunnen sturen. Hoop dat jullie mij hier een bevredigend antwoord op kunnen geven. Bij voorbaat hartelijk dank

Als ik de blouse geleverd krijg in de juiste kleuren (beige, rose en blauw) maat L

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]nl