Klacht: Torenhoge rekening

op 18 september 2018 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Om 21:00 gebeld waarnaar ik beloofd was dat ze binnen een half uur zouden komen, vervolgens was het 22:30 toen de jongeman aan kwam in zijn (prive?) wagen zonder logo of iets. De slot moest vervangen worden omdat de deur niet open gemaakt kon worden. Een rekening van 700 euro gekregen die per direct betaald moest worden waar ook het nachttarief aan vast hangt terwijl de man na 22:00 aankomt… kan toch niet. Volgens de belofte zou hij er om 21:30 bij moeten zijn en had ik het nachttarief niet eens hoeven te betalen. Overigens is het een torenhoge rekening vergeleken met andere aanbieders in het vakgebied.

Een normaal bedrag van 200 euro voor het cilinder en de werkzaamheden die er bij komen. Daarnaast dat ze op tijd waren gekomen om zo niet het nachttarief aan te kunnen smeren.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tufan013