Klacht: te laat komen door slechte parkeervoorzieing bij arena

op 27 mei 2018 over Toppers in Concert in de categorie Feest/Festival/Evenement

zaterdag 26-5-2018 hadden we kaarten voor de topers. om 19.10 reden we de file in bij de arena. later bleek dat de oorzaak was dat er 2 concerten tegelijk waren dus extra bezoekers. als 2e oorzaak is dat men mensen laat betalen voor parkeren in de wijk. dit houd zoveel op dat hierdoor een file ontstaat. en het schandalig hoge bedrag van € 15,– wij hadden 1 uur en 15 minuten tijd om tijdig in de arena te zijn, maar nu waren we 45 minuten te laat binnen. dit wil zeggen dat het veroorzaken van opstoppingen door een waardeloos betaal systeem ons 45 minuten concert gekost heeft.

een beter parkeer systeem maken bijvoorbeeld door een groot terrein of grasveld in de richten en met pendelbussen naar de arena te vervoeren. ben tevreden als ik mijn parkeerkosten van 2 autos terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toppers in Concert

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toppers in Concert nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heinf