Klacht: Slechte pakeer begeleiding en slechte parkeer beleid

Hubertien op 19 november 2022 over Toppers in Concert in de categorie Feest/Festival/Evenement

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij waren 20:00 bij de arena hadden p7 parking gereserveerd ,na 40 min files rijden vanwege slecht parkeer beleid , komen we om 20:40 bij p7 waar we voor gereserveerd hadden ,kregen we te horen dat die vol was , wij gezegd hoe kan dit wij hebben gereserveerd en betaald voor p7 , ivm moeilijk lopen ivm rugklachten hadden wij voor p7 gekozen ,werden kortaf gezegd zijn vol dus jullie moeten naar p10 wij al geïrriteerd gevraagd hoe wij daar komen , gewoon terug en borden volgen werdt er boos gemeld , wij uiteindelijk om half tien p10 bereikt wordt er daar gezegd dat we nogmaals 15 euro mogen betalen wij melden dat wij bij p7 algereserveerd en voor betaald hadden ,antwoordt van dat mannetje ja sorry maar hier moet je nogmaals betalen , onderhand al 1 uur toppers gemist eer we binnen waren was het 22:15 en hebben dus de helft van optreden gemist , wij vinden dit niet normaal ,en willen de dubbele parkeer betaling en geld voor de 2 toppers kaartjes terug ,want onze avond is verziekt ,totaal geen Fun factor meer ,of nieuwe kaarten voor volgend jaar met parkeer plaats reservering …bij voorbaat dank voor de gedane moeite..

Gewenste Oplossing:

Ons geld terug van concert en de 2 keer moeten betalen voor de parkeer kaartjes, of kaartjes voor volgend jaar inclusief parkeerkaart bij de p7 ivm met geen lange afstand kunnen lopen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toppers in Concert

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toppers in Concert nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hubertien