Mijn Klacht:
Tijdens het evenement Toppers in Concert heb ik een teleurstellende ervaring gehad. De arena was veel te warm, waardoor het ongemakkelijk was om te genieten van de show. Bovendien zaten we helemaal bovenin en was de geluidskwaliteit onvoldoende, wat het geheel nog minder aangenaam maakte. In vergelijking met vorig jaar viel de show ook tegen. Ik heb contact opgenomen met de organisatie, maar dit leverde helaas niets op.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een terugbetaling voor de misgelopen ervaring.

