Mijn Klacht:
Ik heb al twee keer meegemaakt dat ik de opening van Toppers in Concert heb gemist. Dit is erg teleurstellend, omdat ik veel waarde hecht aan de ervaring van het concert. Het is frustrerend dat dit nu al voor de tweede keer gebeurt en ik vind het belangrijk dat hier iets aan gedaan wordt.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om mijn geld terug te krijgen voor de gemiste opening.

