Klacht: Topper 19/9 besteld en nu nog niet ontvangen

op 12 december 2017 over Haco wonen en slapen in de categorie Internetshops - Interieur

Wij hebben last van onze rug door onze huidige topper. op 19 September een melding van gemaakt waar Keurig aangegeven werd dat ze een nieuwe besteld hebben.

naar meerdere belpogingen + e-mails hebben we tot op heden nog niks ontvangen, terwijl onze rugklachten alleen maar erger worden.

Schijnt door de leverancier te komen. Maar wij zijn er nu wel echt klaar mee. 3 maanden aan het wachten op een topper.

graag een compensatie op een volgende aankoop en zsm onze topper bezorgen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Haco wonen en slapen over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Haco wonen en slapen in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Haco wonen en slapen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Haco wonen en slapen

Heeft op 18 december 2017 om 09:56 geantwoord

Beste mevr. van Geel,

Nogmaals onze excuses voor de langere levertijd. We zijn in dit geval afhankelijk van onze leverancier en door de drukte zijn de levertijden niet altijd even helder. Inmiddels is de matras topper binnen gekomen en heeft u deze in uw bezit. We hopen dat ondanks de langere levertijd deze klacht naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groeten
Haco

Alle klachten die gemeld zijn door Lizzyvangeel