Klacht: Tomtom start 25

op 19 februari 2018 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Sinds een paar week kan ik mijn tomtom start 25 niet meer updaten
als ik inlog vraagt hij om een nieuwe update te doen en dan daarna crasht
het programma. ik gebruik Windows 7 alle u-dates zijn geïnstalleerd. voor de laatste update functioneerde alles prima.

Als ik weer mijn updates van tomtom weer kan downloaden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 20 februari 2018 om 10:53 geantwoord

Beste Bé,

Wat vervelend om te horen dat MyDrive Connect steeds crashed, ik wil je daarom vragen MyDrive Connect eerst even te verwijderen van uw computer.

Zodra u dit gedaan heeft installeer de versie van MyDrive Connect die u kunt vinden op http://cdn.sa.services.tomtom.com/static/sa/Windows/InstallTomTomMyDriveConnect.exe

Is hiermee het probleem verholpen?

Yin van TomTom

Heeft op 20 februari 2018 om 18:56 geantwoord

Mydrive connect werkt nog steeds niet, komt weer dezelfde vermelding dat mijn Windows 7 up- to date moet zijn, alle update,s van Windows zijn gedownload en is helemaal goed gegaan... het programma start op en dan gaat het mis, er komt een melding dat openGL 2.0 of hoger niet mee geladen is.... En nu verder???? tot 15-01-2018 werkte alles prima.....

Bericht van TomTom

3 maanden geleden - Beste Bé. Jammer om te horen dat het probleem nog steeds niet verholpen is, vanuit de klantenservice hebben wij u een bericht gestuurd voor een telefonische afspraak. Kunt u op dat bericht reageren wanneer het schikt om u te bellen hiervoer? Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

Alle klachten die gemeld zijn door pe1fnw