Klacht: tomtom services geen verbinding mogelijk

op 22 november 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

Bij aanschaf van tomtom rider 450 levenslang kaartupdate en gebruik tomtom services. Echter al weken geen verbinding mogelijk met tomtom services. Dus geen verkeersinformatie en synchronisatie tussen mydrive app en rider 450.
Tomtom support team raadt een reset aan, dit heb ik al tal van keren gedaan. Dit werkt niet!!! Dezelfde problemen hebben tal van andere mensen met een tomtom. Het probleem lijkt niet opgelost te kunnen worden. Vreselijk irritant.

Wanneer er weer een verbinding mogelijk is met tomtom services. We betalen voor een service die niet werkt. Hoe denkt men bij Tomtom ons te compenseren.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat TomTom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

TomTom

Heeft op 29 november 2017 om 14:34 geantwoord

Beste heer Moller,

Allereerst heel vervelend om te horen dat geen Services ontvangt en dat een fabrieksherstel geen effect heeft.

Om u beter van dienst te kunnen zijn wil ik graag ook weten wel merk en model telefoon u exact gebruikt. Via de klantenservice hebben wij u inmiddels een bericht gestuurd met het verzoek om dezelfde informatie.

Kunt u daarop een reactie geven zodat wij u verder kunnen helpen?

Yin van TomTom

Reactie van de melder van de klacht romanomoller

5 maanden geleden - Probleem is opgelost door een medewerker van TomTom. Waarschijnlijk heb ik geluk gehad dat deze medewerker met de juiste oplossing kwam. Bedankt!! We zijn nu amper twee maanden verder en het probleem heeft zich weer geopenbaard. TomTom krijgt het niet voor elkaar om een perfect werkende live service te realiseren. Laat hierdoor klanten in de kou (en de file) staan

Heeft op 21 februari 2018 om 14:17 geantwoord

Wederom geen verbinding. TomTom mag zich schamen hiervoor, zeker omdat het vele andere navigatiegebruikers treft. Maar tot nu toe wordt er geen schuld erkent

Alle klachten die gemeld zijn door romanomoller