Klacht: TomTom go 5200 world dekking met lifetime abonnement werkt nog steeds niet

op 03 mei 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

in december 2016 een Tom Tom go 5200 world dekking met lifetime abonnement gekocht voor 350 euro. april apparaat werkt niet meer en in overleg opgestuurd na een week weer terug ontvangen maar werkt nog steeds niet . opnieuw opgestuurd en telefonisch is bevestigd dat wij een andere zouden ontvangen en deze andere zou een nieuwe Tom Tom zijn. opnieuw geprobeerd maar nu bleek opeens dat het abonnement 8-5-2017 zou komen te vervallen!!!!! en werelddekking was niet te downloaden, alleen Europa, terwijl wij betaald hebben voor world dekking en lifetime na weer een week heen en weer bellen, blijkt dus dat wij nu toch een oud refurbised apparaat hebben ontvangen die niet doet waarvoor het gekocht is. nu willen ze na een maand nadat ik eerst het oude apparaat weer heb opgestuurd een echt helemaal nieuw apparaat opsturen waarvoor ik in eerste instantie ook voor betaald heb. ondertussen heb ik een apparaat wat oud is en niet werkt. ik heb Tom Tom meer dan een maand de kans gegeven om e.e.a. op te lossen

ik wil nu de overeenkomst ontbinden omdat ik na meer dan een maand nog geen apparaat heb wat werkt en waarvoor ik betaald heb. ik wil mijn geld terug hebben, daar ik ondertussen meer dan 20 keer heb moeten bellen en meer dan 20 mailtjes heb moeten sturen zonder dat er een oplossing is geboden en omdat ik voor een nieuw apparaat betaald heb en er ondanks meerdere telefonische en schriftelijke vragen nu een oud refurbised apparaat van bijna een jaar oud aan mij geleverd is.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bobin223