Klacht: TomTom cardio runner 3

op 01 december 2017 over TomTom in de categorie Navigatiesystemen

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TomTom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TomTom nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van TomTom

4 maanden geleden - Beste Michaël, Vervelend om te horen dat de hartslag en de calorieteller een verkeerde weergave geven. Houd er rekening mee dat bij een lagere buitentemperatuur het voor kan komen dat de sensor uw hartslag/beweging in de aders niet accuraat meet. Dit komt ook voor wanneer u een hartslag band gebruikt. U kunt meer informatie hierover vinden op de website van DCRunner: http://www.dcrainmaker.com/2010/11/how-to-fix-colddry-weather-erratic.html Indien u gebruik maakt van een shirt/trui met lange mouwen; adviseer ik u om de mouw van uw shirt/trui over uw horloge te laten lopen zodat het uw pols warmer is dan de buitentemperatuur. Verder raad ik je aan te kijken naar de drie onderstaande links, hierin word uitgelegd hoe de hartslag en de calorieteller werkt in onze horloges en hoe je eventuele problemen kan verhelpen met onnauwkeurige metingen. www.tomtom.com/19153 www.tomtom.com/18580 www.tomtom.com/18532 Mocht dit geen verbetering geven dan hoor ik graag weer van je. Met vriendelijke groet, Yin van TomTom

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door TomTom in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Michael77_