Klacht: Toiletbezoek

Asteroid1958 op 11 april 2018 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Gisteren gegeten bij McDonalds rond 4 uur middags in de 1e van Swindenstraat in Amsterdam Oost, bij het naar beneden gaan voor toiletbezoek werd ik onderweg staande gehouden door de toiletjuffrouw die alleen Engels sprak. Ik moest van haar halverwege de trap wachten omdat er iemand anders op het damestoilet zat. Toen deze persoon klaar was (mannelijk) vroeg ik aan de toiletdame waarom zij een man in de dames liet gaan terwijl het herentoilet vrij was. Zij begon toen te schreeuwen tegen mij dat het niet mijn zaak was. Ik had toen de 50 cent die ik voor het toiletbezoek in mijn handen had niet gegeven en vertelde haar dat ze door haar gedrag dit niet verdiende. Zij greep mijn hand en PROBEERDE DE 50 CENT UIT MIJN HAND TE GRAAIEN!!!!!!
Ik heb geprobeerd een manager in te schakelen maar die had het te druk. Toen ik mijn lunch verder nuttigde hoorde ik ook klachten van andere mensen die van het toilet kwamen, bijv. dat de toiletdame geen Nederlands verstond. Ik vind dit ongehoord en ik had deze klacht een dag tevoren van een kennis ook gehoord dat het dezelfde dame betrof (Creoolse of Surinaamse dame).

Jullie moeten goed nakijken wie jullie op de plaatsen zetten op de toiletten schoon te maken, het is een soort visitekaartje van jullie bedrijf als je gewoon rustig je behoefte zou kunnen doen en het weerhoud mensen anders deze zaak weer te bezoeken. Ik durf in ieder geval niet in de buurt van de WC te komen met haar in de buurt.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door